Vienas pagrindinių piniginės socialinės paramos tikslų – padėti tenkinti būtiniausius poreikius tiems žmonėms, kurių gaunamos pajamos yra nepakankamos, o gebėjimas pasirūpinti savimi dėl objektyvių, nuo jų nepriklausančių priežasčių yra ribotas.
Nuo 2014 metų socialinių pašalpų teikimą, kaip savarankišką funkciją perdavus vykdyti savivaldybėms, daugiau atsirado teisių ir atsakomybės skiriant socialines pašalpas. Skiriant paramą laikomasi socialinio teisingumo principo - ją gauna tie, kuriems jos labiausiai reikia. Anksčiau dalis socialinės paramos gavėjų skirtas pašalpas išleisdavo svaigalams, skiriama parama taip pat neskatino žmonių ieškoti darbo. Socialinių pašalpų sugriežtintas teikimas neturėtų bauginti tų, kurie tikrai negali pasirūpinti savimi, t. y. vaikų, vyresnio amžiaus, turinčių negalią žmonių. Matyti, kad jau išaugo kita pašalpų gavėjų karta – vaikai perima tėvų, kurie vertėsi iš pašalpų, gyvenimo būdą, o nuolat skiriamos pašalpos nemotyvuoja žmonių ieškoti darbo. Dabar socialinės pašalpos dydžio proporcingo mažinimo laikotarpis nedirbantiems asmenims sutrumpintas nuo 36 iki 12 mėnesių.
Seniūnijoje 2014 m. veiklą visuomeniniais pagrindais pradėjo Utenos rajono savivaldybės administracijos Utenos seniūnijos socialinės paramos teikimo komisija, kuri susideda iš 9 asmenų. Šios komisijos pagrindinis uždavinys – padidinti piniginės paramos veiksmingumą – tikslingumą teikiant socialinę paramą nepasiturintiems gyventojams ir vienkartinę paramą įvertinus konkrečias sąlygas ir aplinkybes. Komisija, gavusi iš savivaldybės administracijos Socialinių reikalų ir sveikatos apsaugos skyriaus pateiktus pašalpų gavėjų sąrašus, analizuoja probleminius atvejus ir sprendžia klausimus dėl pašalpų skyrimo, neskyrimo, sustabdymo, mokėjimo būdo pakeitimo. Komisijos darbas labai atsakingas ir kruopštus. Dabar jo labai padaugėjo, nes reikia patikrinti prašymus – paraiškas socialinėms pašalpoms gauti žmonių gyvenimo sąlygas, turtą, užimtumą, surašyti buities ir gyvenimo sąlygų patikrinimo aktus.
Bendruomenė gali prisidėti sprendžiant klausimus dėl socialinės pašalpos šeimai ar asmeniui skyrimo, vietos bendruomenės nariai vieni kitus geriau pažįsta ir žino, kam pagalba iš tiesų reikalinga. Kaimynai neturėtų būti abejingi, matydami, jog socialinių pašalpų gavėjai statosi namus, važinėja prabangiais automobiliais, nors skelbiasi, kad yra bedarbiai. Prašome gyventojų skambinti ir pranešti apie nesąžiningus kaimynus Utenos seniūnijos vyresn. specialistei Rimai Petrošienei tel. (8 389) 43 546, 8-616-35940.



Dėl Utenos rajono savivaldybės administracijos Utenos seniūnijos socialinės paramos teikimo komisijos sudarymo, 2019-05-14, įsakymas Nr. AĮ-501 (redakcija 2023-01-24 nr. AĮ-97)

Utenos seniūnijos socialinės paramos teikimo komisija ir jos veiklos nuostatai>>>

 

INFORMACIJA APIE MATERIALINĘ PARAMĄ SOCIALINĖMIS KORTELĖMIS IR MAISTO DONACIJOS 2024 M.

Informuojame, kad nuo 2024 m. keičiasi paramos maisto produktais labiausiai nepasiturintiems asmenims teikimo modelis. Maisto produktų dalijimą pakeis socialinės kortelės, į kurias bus pervedami pinigai, ir asmenys savarankiškai galės apsipirkti ir išsirinkti maisto produktus tuose prekybos centruose, su kuriais Europos socialinio fondo agentūra (ESFA) pasirašė sutartis: UAB „IKI Lietuva”, UAB „Lidl Lietuva”, UAB „MAXIMA LT”, o UAB „RIMI Lietuva” ¬– Utenos mieste apsiperkant „Rimi“ prekybos centre, kaimo vietovėse – tik perkant internetu. Pinigai į socialines korteles bus pervedami 4 kartus per metus: preliminariai 2024 m. kovo 15 d., birželio 15 d., rugsėjo 15 d., gruodžio 15 d. Naudoti lėšas galima nuo jų gavimo momento iki 2025 m. kovo 14 d.
Maisto donacija – surinktas maistas iš prekybos vietų ir (ar) gamintojų ir (ar) logistikos sandėlių ir kuris atiduodamas labiausiai nepasiturintiems asmenims. Donacijas vykdys Labdaros ir paramos fondo „Maisto bankas“ Utenos skyrius (Kauno g. 16, Utena).

Teisę gauti paramą turi asmenys, kurių vidutinės mėnesinės pajamos nuo 2024 m. sausio 1 d. neviršija 264,00 Eur per mėnesį. Išimties atvejais, kai vieno gyvenančio asmens ar bendrai gyvenančių asmenų pajamos per mėnesį vienam nariui viršija 264,00 Eur, tačiau neviršija 440,00 Eur, parama skiriama šioms tikslinėms asmenų grupėms:
1. daugiavaikėms šeimoms;
2. vienam iš tėvų, auginančiam (-tiems) vaiką (-us);
3. neįgaliems asmenims;
4. senjorams;
5. benamiams;
6. trečiųjų šalių piliečiams;
7. prieglobsčio prašytojams.
Primename, kad dėl socialinės kortelės ir donacijos gali kreiptis asmenys, faktiškai gyvenantys Utenos rajono savivaldybės teritorijoje.
Utenos miesto gyventojų prašymus dėl socialinės kortelės ir sutikimą donacijai priima Utenos rajono savivaldybės administracijos Socialinių reikalų ir sveikatos apsaugos skyrius (Utenio a. 4, Utena, 112 kab.), o kaimo gyventojų – seniūnijos.
Išsamesnė informacija teikiama telefonu (8 389) 50 460.

Socialinės kortelės ir maisto donacijos yra finansuojamos Materialinio nepritekliaus mažinimo programos lėšomis.

 

Socialinė parama mokiniams 2023–2024 mokslo metais

Kviečiame nuo 2023 m. liepos 1 d. teikti prašymus dėl socialinės paramos mokiniams 2023-2024 mokslo metams. Mokiniai gali gauti:

  • nemokamą maitinimą (pusryčiai, pietūs, pavakariai ir maitinimas mokyklose organizuojamose vasaros poilsio stovyklose)
  • paramą mokinio reikmenims įsigyti (98 Eur).

Ši parama (tiek nemokamas maitinimas, tiek parama mokinio reikmenims įsigyti) gali būti teikiama:

  • jei pajamos vienam iš bendrai gyvenančių asmenų neviršija 235,50;
  • jei vidutinės pajamos vienam asmeniui per mėnesį yra mažesnės kaip 314 Eur, atsižvelgiant į šeimos gyvenimo sąlygas šiais atvejais: ligos, nelaimingo atsitikimo, netekus maitintojo, kai motina ar tėvas vieni augina vaiką (vaikus), kai šeima augina tris ir daugiau vaikų ar bent vienas šeimos narys yra neįgalus.

Savivaldybės administracija turi teisę nemokamą maitinimą, paramą mokinio reikmenims įsigyti skirti išimties atvejais, jeigu vidutinės pajamos vienam asmeniui per mėnesį neviršija 392,50 Eur, atsižvelgiant į šeimos gyvenimo sąlygas šiais atvejais: ligos, nelaimingo atsitikimo, netekus maitintojo, kai motina ar tėvas vieni augina vaiką (vaikus), kai šeima augina tris ir daugiau vaikų ar bent vienas šeimos narys yra neįgalus, kai mokinys patiria socialinę riziką arba asmenį augina bendrai gyvenantys asmenys, patiriantys socialinę riziką.

Nemokamas maitinimas
Priešmokyklinukams, pirmokams ir antrokams nemokami pietūs ugdymo įstaigose bus organizuojami be atskirto tėvų prašymo. Jei šių klasių mokinys nepageidauja gauti pietų, tėvai atsisakymą pateikia ugdymo įstaigos administracijai.
Teisė gauti nemokamą maitinimą suteikiama ne vyresniems kaip 21 metų mokiniams. Mokiniams nemokamas maitinimas skiriamas iki mokslo metų ugdymo proceso pabaigos, o abiturientams – iki brandos egzaminų sesijos pabaigos.
Prašymą nemokamam maitinimui gauti, galima pateikti nuo 2023 m. liepos 1 d.

Parama mokinio reikmenims įsigyti
Teisė gauti paramą mokinio reikmėms suteikiama pagal priešmokyklinio, bendrojo ugdymo programas besimokantiems ir paramos teikimo sąlygas atitinkantiems mokiniams ir ne vyresniems kaip 21 metų mokiniams.
Prašymą dėl paramos mokinio reikmenims galima pateikti nuo 2023 m. liepos 1 d. iki spalio 5 d.
Prašymus-paraiškas socialinei paramai mokiniams gauti galima teikti elektroniniu būdu per Socialinės paramos informacinę sistemą www.spis.lt arba atvykus (pagal išankstinę registraciją) į Utenos rajono savivaldybės administracijos Socialinių reikalų ir sveikatos apsaugos skyrių.
Asmenys, gyvenantys kaimo teritorijoje, prašymus gali pateikti gyvenamosios vietos seniūnijoje.
Išankstinė klientų registracija vykdoma  internetu https://gyventojams.parama.utena.lt/#/login., telefonais (8 389) 61 629, (8 389) 50 460 arba atvykus į Utenos rajono savivaldybės administracijos Socialinių reikalų ir sveikatos apsaugos skyrių (Utenio a. 4, Utena) 112 kab.
Papildoma informacija teikiama tel. (8 389) 61 628, (8 389) 63 996 arba el. paštu Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį..

 

Utenos seniūnija išduoda leidimus:
Saugotinų medžių ir krūmų kirtimo, persodinimo ar kitokio pašalinimo, želdinių atkuriamosios vertės apskaičiavimo.

Privačios žemės sklypo savininkas ar valstybinės žemės valdytojas dėl leidimo išdavimo pateikia Savivaldybės merui prašymą (toliau – prašymas). Prašymą galima pateikti elektroniniu būdu prisijungus prie elektroninių valdžios vartų www.epaslaugos.lt, tiesiogiai atvykus į Savivaldybės administraciją, atsiuntus paštu ar elektroniniu paštu Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.. Savivaldybės mero potvarkiu paskirti asmenys sukviečia darbo grupę, kuri įvertina prašomų kirsti, kitaip pašalinti iš augimo vietos ar intensyviai genėti saugotinų želdinių būklę, nufotografuoja saugotinus želdinius. Darbo grupė Savivaldybės merui teikia išvadą, surašydama Želdinių apžiūros ir vertinimo aktą (toliau – aktas) – jame nurodomi motyvai dėl leidžiamų kirsti, kitaip pašalinti iš augimo vietos ar intensyviai genimų saugotinų želdinių, nurodomas numatytų kirsti, kitaip pašalinti iš augimo vietos ar intensyviai genėti saugotinų želdinių vieta, skaičius, rūšys, skersmuo (1,3 m aukštyje);

Savivaldybės meras, privačios žemės sklypo savininkui išduoda leidimą, kuriame nurodo želdinių atkuriamosios vertės kompensacijos dydį arba, nustačius, kad numatomas saugotinų želdinių kirtimas, kitoks pašalinimas iš augimo vietos ar intensyvus genėjimas prieštarauja savivaldybės strateginiams plėtros ir veiklos planams, savivaldybės ir (ar) vietovės lygmens kompleksinio ir specialiojo teritorijų planavimo dokumentams, motyvuotai atsisako jį išduoti ir apie priimtą sprendimą raštu informuoja privačios žemės sklypo savininką.

Leidimas galioja neterminuotai. Savivaldybės administracijos darbuotojai, laikydamasis asmens duomenų apsaugą reglamentuojančių teisės aktų reikalavimų, ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo leidimo išdavimo dienos savivaldybės interneto svetainės puslapyje paskelbia informaciją apie išduotą leidimą, nurodydamas numatomų kirsti, kitaip pašalinti iš augimo vietos ar intensyviai genėti saugotinų želdinių vietą, rūšį, skaičių, skersmenį. Leidime numatyti saugotinų želdinių kirtimo, kitokio pašalinimo iš augimo vietos ar intensyvaus genėjimo darbai gali būti pradėti ne anksčiau kaip nuo leidimo paskelbimo savivaldybės interneto svetainės puslapyje dienos.

Reglamentuojantis teisės aktas:

Utenos rajono savivaldybės tarybos 2023 m. gegužės 25 d. sprendimas Nr. TS-129 „Dėl Utenos rajono savivaldybės saugotinų želdinių kirtimo, kitokio pašalinimo iš augimo vietos ar intensyvaus genėjimo leidimų išdavimo ir prašymų dėl želdinių atkuriamosios vertės kompensacijos dydžio perskaičiavimo nagrinėjimo ir sumokėtos želdinių atkuriamosios vertės kompensacijos grąžinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.
Reikalingi dokumentai:
1. Prašymas leidimui kirsti, genėti ar pertvarkyti želdinius. Prašymo forma >>> (doc.)
2. VĮ Registrų centro pažymėjimas apie nekilnojamo daikto ir daiktinių teisių į jį įregistravimo nekilnojamo turto registre.
3. Žemėlapio fragmentas.

Laidoti Utenos seniūnijos kapinėse. Reikalingi dokumentai:
1. Asmens dokumentas.
2. Mirties liudijimas.
3. Prašymas. Prašymo forma >>> (doc.)

Prekiauti (teikti paslaugas) savivaldybės tarybos nustatytose viešose vietose. Žiūrėti detalią informaciją https://www.utena.lt/index.php/lt/paslaugos-main/administracines-paslaugos-main/587-leidimas-prekiauti Prašymo forma >>> (doc.)

Įrengti išorinę reklamą Utenos seniūnijos teritorijoje. Žiūrėti detalią informaciją  https://www.utena.lt/index.php/lt/paslaugos-main/administracines-paslaugos-main/556-leidimo-irengti-isorine-reklama

 

Visi gyventojai deklaruojantys gyvenamą vietą ir/ ar pastoviai gyvenantys Utenos seniūnijos teritorijoje gali gauti šias pažymas:
Pažymą apie šeimos sudėtį. Reikalingi dokumentai:
1. Asmens dokumentas.
2. Įgaliojimą, jei kreipiasi ne šeimos pilnametis narys.
3. Prašymas. Prašymo forma >>> (doc.)

Pažymą apie statinius. Reikalingi dokumentai:
1. Asmens dokumentas.
2. Neįregistruoto turto inventorizacijos byla.
3. Įgaliojimą, jei kreipiasi kitas asmuo.
4. Prašymas. Prašymo forma >>> (doc.)

Ši pažyma reikalinga visiems gyventojams, gyvenantiems Utenos seniūnijos teritorijoje ir turintiems neregistruoto turto VĮ Registrų centre.
Dėl charakteristikos išrašymo. Reikalingi dokumentai:
1. Asmens dokumentas.
2. Įgaliojimą, jei kreipiasi kitas asmuo.
3. Prašymas. Prašymo forma(doc.)

   

ŽEMĖS ŪKIO NAUDMENŲ IR KITŲ PLOTŲ DEKLARAVIMAS 2023 METAIS
Žemės ūkio naudmenų ir kitų plotų deklaravimas prasidės 2023 m. balandžio 17 d. ir tęsis iki birželio 20 d. Pavėluotai paraiškos bus priimamos iki birželio 30 d. Atkreipiame dėmesį, kad  pareiškėjų, planuojančių dalyvauti ekologinėje sistemoje „Gyvulių gerovė“, paraiškos  turi būti pateiktos iki 2023 m. gegužės 15 d. Paraiškas bus galima pateikti seniūnijoje (pagal paramos gavėjo žemės ūkio valdos adresą), tačiau raginame pareiškėjus, turinčius elektroninę bankininkystę, rinktis deklaravimą iš namų, prisijungus prie PPIS (https://www.vic.lt/ppis/ - pasirinkite elektroninę paslaugą ūkininkams).

Reikalingi dokumentai pateikiant paraišką:

  • asmens tapatybės kortelė;
  • įgaliojimas, jei paraišką teikia įgaliotas asmuo;
  • laisvos formos dokumentas su išmatuotų laukų plotų schema;
  • žemės plotų nuosavybės, nuomos ar panaudos dokumentai;
  • jei deklaruojamas plotas priklauso keliems bendraturčiams ir nėra notariškai patvirtinta ir įregistruota viešajame registre naudojimąsi žemės sklypu tvarka, pareiškėjas privalo pateikti visų bendraturčių sutikimus, kur būtų aiškiai išskirta valdoma sklypo dalis;

      valstybinės žemės valdymo teisės patvirtinimo dokumentai. SVARBU! Šiais metais, kaip ir praėjusiais, NEBUS LEIDŽIAMA deklaruoti valstybinės žemės plotų, neturint jos naudojimo ar valdymo teisės patvirtinimo dokumentų!

SVARBU! Raginame Utenos seniūnijos gyventojus deklaravimui registruotis iš anksto ir atvykti tik jam paskirtą dieną ir valandą. Deklaravimas vyks Utenos rajono savivaldybėje, Utenio a. 4. Registracija ir informacija tel. nr. 8-698-52399, 8-389-48344.

Atvykus deklaruoti laikytis rekomenduojamų sveikatos saugumo reikalavimų.

Kaimo ir bendruomenių reikalų skyriaus specialistė Aistė Bernotienė.


 

ŽEMĖS ŪKIO NAUDMENŲ IR KITŲ PLOTŲ DEKLARAVIMAS 2022 METAIS

Žemės ūkio naudmenų ir kitų plotų deklaravimas prasidės 2022 m. balandžio 19 d. ir tęsis iki birželio 14 d. Pavėluotai paraiškos bus priimamos iki liepos 8 d., tačiau už kiekvieną pavėluotą darbo dieną išmokos dydis bus mažinamas 1 %. Paraiškas bus galima pateikti seniūnijoje (pagal paramos gavėjo žemės ūkio valdos adresą), tačiau raginame pareiškėjus, turinčius elektroninę bankininkystę, rinktis deklaravimą iš namų, prisijungus prie PPIS (https://www.vic.lt/ppis/ - pasirinkite elektroninę paslaugą ūkininkams).
Reikalingi dokumentai pateikiant paraišką:
• asmens tapatybės kortelė;
• įgaliojimas, jei paraišką teikia įgaliotas asmuo;
• laisvos formos dokumentas su išmatuotų laukų plotų schema;
• žemės plotų nuosavybės, nuomos ar panaudos dokumentai;
• valstybinės žemės valdymo teisės patvirtinimo dokumentai. SVARBU! Šiais metais nebus leidžiama deklaruoti valstybinės žemės plotų, neturint jos naudojimo ar valdymo teisės patvirtinimo dokumentų!
• jei deklaruojamas plotas priklauso keliems bendraturčiams ir nėra notariškai patvirtinta ir įregistruota viešajame registre naudojimąsi žemės sklypu tvarka, pareiškėjas privalo pateikti visų bendraturčių sutikimus, kur būtų aiškiai išskirta valdoma sklypo dalis.


ŽEMĖS ŪKIO NAUDMENŲ IR KITŲ PLOTŲ DEKLARAVIMAS 2021 METAIS
Žemės ūkio naudmenų ir kitų plotų deklaravimas prasidės 2021 m. balandžio 12 d. ir tęsis iki birželio 7 d. Pavėluotai paraiškos bus priimamos iki liepos 2 d., tačiau už kiekvieną pavėluotą darbo dieną išmokos dydis bus mažinamas 1 %. Kaip ir ankstesniais metais, paraiškas bus galima pateikti seniūnijoje (pagal paramos gavėjo žemės ūkio valdos adresą) iš anksto užsiregistravus tel. nr. 869852399, 838948344 arba internetu, prisijungus prie paraiškų priėmimo informacinės sistemos.
Reikalingi dokumentai pateikiant paraišką:
• asmens tapatybės kortelė;
• įgaliojimas, jei paraišką teikia įgaliotas asmuo;
• laisvos formos dokumentas su išmatuotų laukų plotų schema;
• žemės plotų nuosavybės, nuomos ar panaudos dokumentai;
• valstybinės žemės valdymo teisės patvirtinimo dokumentai;
• jei deklaruojamas plotas priklauso keliems bendraturčiams ir nėra notariškai patvirtinta ir įregistruota viešajame registre naudojimąsi žemės sklypu tvarka, pareiškėjas privalo pateikti visų bendraturčių sutikimus, kur būtų aiškiai išskirta valdoma sklypo dalis.
Norint įregistruoti ar atnaujinti žemės ūkio valdą Lietuvos Respublikos Žemės ūkio ir kaimo verslo registre, reikia turėti šiuos dokumentus:
• žemės ūkio valdos valdytojo juridinio ar fizinio asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą;
• žemės ūkio valdos valdytojo įgalioto asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, jei duomenis teikia ne pats asmuo;
• nekilnojamo turto naudojimo pagrindą patvirtinančius dokumentus.

Kaimo ir bendruomenių reikalų skyriaus specialistė Aistė Bernotienė, tel. (8 389) 48 344, el. p.: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Kaimo ir bendruomenių reikalų skyriaus vedėja Raimonda Jankauskienė, tel. (8 389) 64010, el. p.: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.


ŽEMĖS ŪKIO NAUDMENŲ IR KITŲ PLOTŲ DEKLARAVIMAS 2020 METAIS
Žemės ūkio naudmenų ir kitų plotų deklaravimas prasidės 2020 m. balandžio 20 d. ir tęsis iki birželio 22 d. Pavėluotai paraiškos bus priimamos iki liepos 17 d., tačiau už kiekvieną pavėluotą darbo dieną išmokos dydis bus mažinamas 1 %. Kaip ir ankstesniais metais, paraiškas bus galima pateikti seniūnijoje (pagal paramos gavėjo žemės ūkio valdos adresą) arba internetu, prisijungus prie paraiškų priėmimo informacinės sistemos.
Reikalingi dokumentai pateikiant paraišką:
• asmens tapatybės kortelė;
• įgaliojimas, jei paraišką teikia įgaliotas asmuo;
• laisvos formos dokumentas su išmatuotų laukų plotų schema;
• žemės plotų nuosavybės, nuomos ar panaudos dokumentai;
• valstybinės žemės valdymo teisės patvirtinimo dokumentai;
• jei deklaruojamas plotas priklauso keliems bendraturčiams ir nėra notariškai patvirtinta ir įregistruota viešajame registre naudojimąsi žemės sklypu tvarka, pareiškėjas privalo pateikti visų bendraturčių sutikimus, kur būtų aiškiai išskirta valdoma sklypo dalis.
Norint įregistruoti ar atnaujinti žemės ūkio valdą Lietuvos Respublikos Žemės ūkio ir kaimo verslo registre, reikia turėti šiuos dokumentus:
• žemės ūkio valdos valdytojo juridinio ar fizinio asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą;
• žemės ūkio valdos valdytojo įgalioto asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, jei duomenis teikia ne pats asmuo;
• nekilnojamo turto naudojimo pagrindą patvirtinančius dokumentus;
• metinius trąšų naudojimo kiekius, jei valdytojo laukai tręšiami organinėmis ir / ar mineralinėmis trąšomis.

Utenos seniūnijos žemės ūkio specialistė Aistė Bernotienė, tel. (8 389) 48 344, el. p.: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Kaimo ir bendruomenių reikalų skyriaus vedėja Raimonda Jankauskienė, tel. (8 389) 64010, el. p.: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.


ŽEMĖS ŪKIO NAUDMENŲ IR KITŲ PLOTŲ DEKLARAVIMAS 2019 METAIS
Žemės ūkio naudmenų ir kitų plotų deklaravimas prasidės 2019 m. balandžio 15 d. ir tęsis iki birželio 7 d. Pavėluotai paraiškos bus priimamos iki liepos 2 d., tačiau už kiekvieną pavėluotą darbo dieną išmokos dydis bus mažinamas 1 %. Kaip ir ankstesniais metais, paraiškas bus galima pateikti seniūnijoje (pagal paramos gavėjo žemės ūkio valdos adresą) arba internetu, prisijungus prie paraiškų priėmimo informacinės sistemos.
Reikalingi dokumentai pateikiant paraišką:
• asmens tapatybės kortelė;
• įgaliojimas, jei paraišką teikia kitas asmuo;
• laisvos formos dokumentas su išmatuotų laukų plotų schema;
• žemės plotų nuosavybės, nuomos ar panaudos dokumentai;
• valstybinės žemės valdymo teisės patvirtinimo dokumentai;
• jei deklaruojamas plotas priklauso keliems bendraturčiams ir nėra notariškai patvirtinta ir įregistruota viešajame registre naudojimąsi žemės sklypu tvarka, pareiškėjas privalo pateikti visų bendraturčių sutikimus, kur būtų aiškiai išskirta valdoma sklypo dalis.
Norint įregistruoti ar atnaujinti žemės ūkio valdą Lietuvos Respublikos Žemės ūkio ir kaimo verslo registre, reikia turėti šiuos dokumentus:
• žemės ūkio valdos valdytojo juridinio ar fizinio asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą;
• žemės ūkio valdos valdytojo įgalioto asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, jei duomenis teikia ne pats asmuo;
• samdomų darbuotojų darbo sutarčių kopijas;
• nekilnojamo turto naudojimo pagrindą patvirtinančius dokumentus;
• metinius trąšų naudojimo kiekius, jei valdytojo laukai tręšiami organinėmis ir / ar mineralinėmis trąšomis.

Utenos seniūnijos žemės ūkio specialistė Aistė Bernotienė, tel. (8 389) 48 344, el. p.: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Kaimo ir bendruomenių reikalų skyriaus vedėja Raimonda Jankauskienė, tel. (8 389) 64010, el. p.: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.


ŽEMĖS ŪKIO NAUDMENŲ IR KITŲ PLOTŲ DEKLARAVIMAS 2018 METAIS
Žemės ūkio naudmenų ir kitų plotų deklaravimas prasidės 2018 m. balandžio 16 d. ir tęsis iki birželio 4 d. Pavėluotai paraiškos bus priimamos iki birželio 29 d., tačiau už kiekvieną pavėluotą darbo dieną išmokos dydis bus mažinamas 1 %. Kaip ir ankstesniais metais, paraiškas bus galima pateikti seniūnijoje (pagal paramos gavėjo žemės ūkio valdos adresą) arba internetu, prisijungus prie paraiškų priėmimo informacinės sistemos.
Reikalingi dokumentai pateikiant paraišką:
• žemės ūkio valdos numeris (pareiškėjas turi būti registruotas Žemės ūkio ir kaimo verslo valdų registro informacinėje sistemoje);
• asmens tapatybės kortelė;
• įgaliojimas, jei paraišką teikia kitas asmuo;
• laisvos formos dokumentas su išmatuotų laukų plotų schema;
• žemės plotų nuosavybės, nuomos ar panaudos dokumentai;
• valstybinės žemės valdymo teisės patvirtinimo dokumentai;
• jei deklaruojamas plotas priklauso keliems bendraturčiams ir nėra notariškai patvirtinta ir įregistruota viešajame registre naudojimąsi žemės sklypu tvarka, pareiškėjas privalo pateikti visų bendraturčių sutikimus, kur būtų aiškiai išskirta valdoma sklypo dalis.
Norint įregistruoti ar atnaujinti žemės ūkio valdą Lietuvos Respublikos Žemės ūkio ir kaimo verslo registre, reikia turėti šiuos dokumentus:
• žemės ūkio valdos valdytojo juridinio ar fizinio asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą;
• žemės ūkio valdos valdytojo įgalioto asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, jei duomenis teikia ne pats asmuo;
• žemės ūkio valdos valdytojo ir kiekvieno žemės ūkio valdos valdytojo partnerio išsilavinimą žemės ūkio srityje patvirtinančius dokumentus;
• žemės ūkio valdos valdytojo ir kiekvieno žemės ūkio valdos valdytojo partnerio žemės ūkio veiklos stažą patvirtinančius dokumentus;
• samdomų darbuotojų darbo sutarčių kopijas;
• nekilnojamo turto naudojimo pagrindą patvirtinančius dokumentus;
• žemės ūkio technikos techninius duomenis;
• metinius trąšų naudojimo kiekius, jei valdytojo laukai tręšiami organinėmis ir / ar mineralinėmis trąšomis.
Utenos seniūnijos žemės ūkio specialistė Laura Araminaitė, tel. (8 389) 48 344, el. p.: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį..
Kaimo ir bendruomenių reikalų skyriaus vedėja Raimonda Jankauskienė, tel. (8 389) 64010, el. p.: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.


 

Joomla templates by a4joomla