Žemės ūkio naudmenų ir kitų plotų deklaravimas prasidės 2019 m. balandžio 15 d. ir tęsis iki birželio 7 d. Pavėluotai paraiškos bus priimamos iki liepos 2 d., tačiau už kiekvieną pavėluotą darbo dieną išmokos dydis bus mažinamas 1 %. Kaip ir ankstesniais metais, paraiškas bus galima pateikti seniūnijoje (pagal paramos gavėjo žemės ūkio valdos adresą) arba internetu, prisijungus prie paraiškų priėmimo informacinės sistemos.
Reikalingi dokumentai pateikiant paraišką:
• asmens tapatybės kortelė;
• įgaliojimas, jei paraišką teikia kitas asmuo;
• laisvos formos dokumentas su išmatuotų laukų plotų schema;
• žemės plotų nuosavybės, nuomos ar panaudos dokumentai;
• valstybinės žemės valdymo teisės patvirtinimo dokumentai;
• jei deklaruojamas plotas priklauso keliems bendraturčiams ir nėra notariškai patvirtinta ir įregistruota viešajame registre naudojimąsi žemės sklypu tvarka, pareiškėjas privalo pateikti visų bendraturčių sutikimus, kur būtų aiškiai išskirta valdoma sklypo dalis.
Norint įregistruoti ar atnaujinti žemės ūkio valdą Lietuvos Respublikos Žemės ūkio ir kaimo verslo registre, reikia turėti šiuos dokumentus:
• žemės ūkio valdos valdytojo juridinio ar fizinio asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą;
• žemės ūkio valdos valdytojo įgalioto asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, jei duomenis teikia ne pats asmuo;
• samdomų darbuotojų darbo sutarčių kopijas;
• nekilnojamo turto naudojimo pagrindą patvirtinančius dokumentus;
• metinius trąšų naudojimo kiekius, jei valdytojo laukai tręšiami organinėmis ir / ar mineralinėmis trąšomis.

Utenos seniūnijos žemės ūkio specialistė Aistė Bernotienė, tel. (8 389) 48 344, el. p.: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Kaimo ir bendruomenių reikalų skyriaus vedėja Raimonda Jankauskienė, tel. (8 389) 64010, el. p.: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

Joomla templates by a4joomla